Forum kuglarskie Strona Główna
Szukaj  Grupy Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Kontuzje
Autor Wiadomość
Aleksander 

Zaproszone osoby: 1
Wysłany: Czw Lip 14, 2011 9:55 pm   Kontuzje

Szukałem tematu i raczej nie ma

Do rzeczy
Mieliśnie jakieś kontuzje wyrządzone podczas kuglowania?

U mnie oprócz spalonych włosów na rękach oraz poobijanego obojczyka od maczug nic poważnego się nie stało

HellGirl 
.

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 9:57 pm   

Jestem początkująca ale...
Prócz bolących rąk z zakwasów,czy siniaków,małego guza i obolałego ciała nic póki co,ale to nic poważnego,prawda.

Carloss 

Pomogła: 1 raz
Wysłany: Czw Lip 14, 2011 11:27 pm   

Temat podobny już istnieje :) ---> http://kuglarstwo.pl/foru...i-vt743,280.htm :)

Aleksander 

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 11:54 pm   

Racja. Dzięki. Coś przeoczyłem.
Moderzy - wykażcie się! :cfaniak:

haosone 

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 2:26 am   

Tam sa zniszczenia przedmiotow nie ciala wiec to co innego... Pisac nie ma co bo za duzo tego a przypominanie owych rzeczy do przyjemnych nie nalezy... Malo tego raczej nie ma...

Massacre 

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 10:18 am   

Kiedyś na pewno był temat o kontuzjach.

Co do tematu to kiedyś naderwałem sobie ścięgno w barku i miałem problemy z podnoszeniem ręki ze względu na ból ... co prawda było to naruszone przez mały wypadek na wf x miesięcy przed tym, no ale jednak się odnowiło. 4 miesiące temu znowu odnowiłem to na imprezie i przez to gdy teraz od święta zdarzy mi się żonglować to po 20 min już coś mnie tam boli.

Pamiętam też, że jak zaczynałem to Paulo mówił żeby ostrożnie podchodzić do trudniejszych showerów bo kiedyś prawie urwał sobie rękę przez to.

Aleksander 

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 3:21 pm   

haosone napisał/a:
Tam sa zniszczenia przedmiotow nie ciala wiec to co innego...

Poczytałem i o kontuzjach też coś piszą, ale racja, że głównie o szkodach wyrządzonych rzeczom

Massacre napisał/a: