|
Poczatki....... |
| Autor |
Wiadomość |
sancez
|
Wysłany: Wto Maj 08, 2007 11:06 pm Poczatki.......
|
|
|
Siemka
Dopiero zaczynam przygode z kuglarstwem * zastanawiam się tylko czy samemu mozna . Zna ktos jakis ludzi w obrebie katowic ? dzieki za pomoc |
_________________ SANCEZ |
|
|
|
 |
Shao

|
|
|
|
 |
*Wujt*

|
Wysłany: Sob Maj 26, 2007 12:46 pm
|
|
|
Ja myśle że można zaczynać samemu ale ja nie radze może nie mam doświadczenia bo moją przygode z zonglerka zaczołem 6 miesięcy temu . Mnie uczył na początku wirus a teraz troche uczy mnie Plus |
_________________ W'U'jt brzmi oryginalniej ^ |
|
|
|
 |
Krystian EBR
|
Wysłany: Sob Maj 26, 2007 1:26 pm
|
|
|
| sancez napisał/a: | | zastanawiam się tylko czy samemu mozna | pewnie ze mozna.materialy-glownie filmy. oczywiscie razniej i lepiej jest gdy cwiczysz z kims lepszym od siebie. mozesz u tej drugiej osoby podpatrzec wiele zeczy |
|
|
|
 |
Plus

|
Wysłany: Sob Maj 26, 2007 1:39 pm
|
|
|
sancez wpadaj do brzezin |
|
|
|
 |
od B do A
..
|
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 10:58 pm
|
|
|
Tytuł tematu idealny na moje potrzeby
mam kilka pytań a mianowicie:
czy w Katowicach (lub okolicy) jest jakaś szkoła tudzież klub gdzie można nauczyć się sztuki kuglerskiej? ile to zajmuje czasu(tygodniowo)? czy jest drogie? |
_________________ Better you, better world. Better get busy. |
|
|
|
 |
Checollada

|
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 9:49 am
|
|
|
Możesz przyjechać do nas Jeździ trochę ludzi z Katowic... my raczej amatorzy, ale możemy nauczyć cię kilku rzeczy |
|
|
|
 |
hami1

|
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 9:18 am
|
|
|
| jesteśmy, jesteśmy... ale na ogół kuglarze w Katowicach to gatunek wymarły... |
_________________ "...wehikuł czasu to byłby cud..." |
|
|
|
 |
Checollada

|
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 10:56 am
|
|
|
I dlatego jeździcie do Gliwic |
|
|
|
 |
od B do A
..
|
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 6:36 pm
|
|
|