Forum kuglarskie Strona Główna
Szukaj  Grupy Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
trial i muni na jednym mono - Jaki rozmiar koła?
Autor Wiadomość
alek 

Wysłany: Sob Gru 03, 2011 10:53 pm   trial i muni na jednym mono - Jaki rozmiar koła?

Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum i jeżdżę na mono od dwóch miesięcy. Próbowałem i trialu i muni i w obu dyscyplinach się dobrze czuję. Na boże narodzenie prawdopodobnie dostane nowe mono od rodziców. Zastanawiam się nad qu-ax muni tylko nie mogę się zdecydować jaki rozmiar koła wybrać 20" czy 24". Który wariant się lepiej sprawdzi jako uniwersalny :?: Proszę o pomoc w wyborze.

MadMan 

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 2:01 pm   

muni 24
trial 20
muni na siłę, wolniej, więcej skakania 20

i tyle w temacie

HaHa15 
**

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 8:41 pm   

Nie pogodzisz tych dwóch styli jazdy ;p
Na 24 nie poskaczesz (probowalem)
A na 20 się zapedalujesz.
Bardziej uniwersalna bedzie 20.

alek 

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 9:21 pm   

Ok zakładając , że wezmę dwudziestkę. W qu-ax muni 20" da się założyć magurę. Czy po założeniu hamulca dało by radę na 20 pocisnąć na jakiejś trasie typowo downhillowej w górach czy raczej jeśli już to jakieś krótkie zjazdy na nizinach :?:

pajda 

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 9:26 pm   

bez sensu takie rozwiązanie.
z hamulcem źle się skacze bo niepotrzebnie obciążysz mono.. ale spokojnie pojeździsz jakiś krótki downhill, tylko wolno i faktycznie się zapedałujesz..
niestety najlepiej mieć dwa mono jeśli naprawdę chcesz jeździć w obu 'dyscyplinach'. na muni 24" + hamulec i dobre mono 20" do trialu.

+ to, co napisał skrótowo MadMan :P

alek 

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 9:47 pm   

wiem wiem. Problem w tym, że oprócz mono jeżdżę jeszcze w streecie, trialu, 4x, downhillu itd. na rowerze dwukołowym i trochę tego sprzętu musi być, a teraz jeszcze zacząłem chorować na monocykla. Chyba wybiorę 20. Zawsze mogę magure założyć przed wypadem w góry, a standardowo jeździć bez hampla.

owca