Forum kuglarskie Strona Główna
Szukaj  Grupy Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Pytanie do użytkowników OnlyOne
Autor Wiadomość
Bednar 

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 4:09 pm   Pytanie do użytkowników OnlyOne

Witam!

Jestem raczej początkujący i kupując mój pierwszy monocykl nie chcę za bardzo szaleć z budżetem, który posiadam. Z tego względu myślałem o OnlyOne 24". Czy ktoś ma doświadczenie z monocyklami z tej serii? Ktoś mi mówił, że OnlyOne są produkowane przez Qu-axa. To prawda, czy jest to zupełnie inna firma? Jak wygląda sprawa wytrzymałości? Nie spodziewam się na nim skakać ani robić żadnych tricków. Chciałbym, żeby służył tylko do poruszania się na uczelnię, do sklepu, itp. Raczej nic powyżej 5km jak na razie.

Pozdrawiam!

ALFONS 
**

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 8:04 pm   

Tutaj jest oficjalna strona OnlyOne - http://www.onlyone.de/pl/index.html

Że produkuje je Qu-ax, nic mi o tym nie wiadomo, to są dwie różne firmy. Jeśli chodzi o jazdę po mieście powinien w zupełności wystarczyć. Osobiście nauczyłem się jeździć na pożyczonym OnlyOne 20, i dopóki TYLKO jeździłem po mieście, zjeżdzałem z krawężników działał wyśmienicie - zero problemów. Natomiast przy drugim dniu skakania strzeliło coś w siodełku. Trochę się przestraszyłem, ale na trzeci dzień o tym zapomniałem i po kolejnym skoku siodełko strzeliło na amen. Reasumując, jak na Twoje wymagania powinien wystarczyć w zupełności. Jeśli planujesz jeździć na dalsze odległości, możesz się rozejrzeć za większymi, ale to już innych firm bo OnlyOne produkuje największe 24".

pajda 

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 8:30 pm   

OnlyOne jest produkowany 'pod patronatem' Quaxa - wiem bo sam tłumaczyłem ich oficjalną stronkę (tę którą podałeś).
więc projektowali go na 99% Ci sami ludzie, którzy czuwają na Quaxem.

do jazdy miejskiej jest ok ale 5km to sporo - siodło może na dłuższą metę Cię zmęczyć. jeśli chodzi o wytrzymałość- nie słyszałem jeszcze złego zdania na temat tego mono, jeśli o to chodzi.