|
Problem z korbą |
| Autor |
Wiadomość |
david19o2
.
|
Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 11:55 pm Problem z korbą
|
|
|
Witam,
to mój pierwszy post na forum, mimo że od dawna je czytam.
Jeżdżę na monocyklu od 2 miesięcy no-name używany za 30zł z allegro.
Ostatnio przy skoku z dosyć wysokich schodów (około metr) jedna korba obróciła się niezależnie od drugiej, ale założona jest poprawnie więc musiało się coś w piaście zepsuć, czy ktoś miał już taką sytuację?? Jak to naprawić??
Z góry dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
abuki
**
|
Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 10:17 am
|
|
|
| zakladam ze jest tam os na kwadrat najprawdopodnobniej zerwałes go i trzeba wymienic os i ramie korby a o ile się nie myle wymiana tego w takiej piescie moze byc niemozliwa i trzeba bedzie sprawic nowa piaste albo poznac paru tokarzy. |
|
|
|
 |
sabinosa
|
Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 12:40 pm
|
|
|
| UU skakanie na no namie z metra nie było dobrym pomysłem. No i pewnie byl to kwadrat czyli wcale nie dostosowany do skakania. Będziesz musiał wymienić całą oś i piaste. Jeżeli chcesz skakać to kup sobie jakieś lepsze mono bo w tym bez przerwy bedzie się cos psuc i nie ma sensu naprawiac no name. |
|
|
|
 |
pajda

|
Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 3:07 pm
|
|
|
| no to ament! |
|
|
|
 |
david19o2
.
|
Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 10:41 pm
|
|
|
| ok, dzięki |
|
|
|
 |
matixo

|
Wysłany: Wto Wrz 20, 2011 5:41 pm
|
|
|
Podepnę się pod temat...