|
Pomocy! |
| Autor |
Wiadomość |
Temis

|
Wysłany: Wto Paź 19, 2010 4:26 pm Pomocy!
|
|
|
Witam wszystkich.
Co prawda nie pisałem tutaj nigdy zbyt wiele jednak niektórzy mogą mnie kojarzyć ze Slotu- nazywam się Andrzej, takie imię miałem też wpisane na identyfikatorze.
No ale nie jestem tutaj by się chwalić imieniem tylko poszukuję pomocy.
Pilnie potrzebuję 8 ludzi z województw: Łódzkiego, Świętokrzyskiego, Małopolskiego, Podkarpackiego, Lubelskiego, Podlaskiego( w sumie 8, a nie 8 z każdego) w wieku ponad 18 lat. Otóż studiuję politologię na UŚ i tak się trafiło, że w ramach ułatwień z zaliczenia pewnego ćwiczenia, wykładowca zlecił nam pomoc w pewnym badaniu. Jednak w tym celu potrzebuję(każdy potrzebuje) przeprowadzić ankietę na 8 ludziach.
Gdyby ktoś był tak dobry i wyraził chęć pomocy to byłbym wielce wdzięczny.
Odnośnie samej ankiety- podesłałbym za miesiąc(parę dni po wyborach samorządowych) ankietę składającą się z 80-100 pytań zamkniętych. Nie wymaga ona zdradzania żadnych danych osobowych, wymaga natomiast szczerości przy odpowiadaniu na pytania.
Na chwilę obecną potrzebowałbym tylko od ludzi chcących pomóc następujących danych:
Województwo
Miasto/wieś
Pozdrawiam i liczę na pomoc |
|
|
|
 |
Haku

|
Wysłany: Wto Paź 19, 2010 7:47 pm
|
|
|
jeżeli się nikt dodatkowo nie zgłosi to mogę się zgłosić, jako przedstawiciel podlaskiego |
|
|
|
 |
Temis

|
Wysłany: Wto Paź 19, 2010 9:02 pm
|
|
|
Byłbym Ci bardzo wdzięczny za pomoc
Ktoś jeszcze? |
|
|
|
 |
bvla

|
Wysłany: Czw Paź 21, 2010 8:59 pm
|
|
|
| Jeżeli Chcesz mogę pomóc ale jestem z warmińsko mazurskiego. |
_________________ GG 22479716
Ciesz się tak jak cieszą się dzieci. Baw się tak jakby nikt nie patrzył:) |
|
|
|
 |
Haku

|
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 8:30 am
|
|
|
| to w formie elektronicznej, czy będę musiała pisać np w notatniku, wordzie, 1a, 2b, 3d itp? |
|
|
|
 |
jar_pen
|
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 10:41 pm
|
|
|