Forum kuglarskie Strona Główna
Szukaj  Grupy Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Pomocy!
Autor Wiadomość
Temis 

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 4:26 pm   Pomocy!

Witam wszystkich.
Co prawda nie pisałem tutaj nigdy zbyt wiele jednak niektórzy mogą mnie kojarzyć ze Slotu- nazywam się Andrzej, takie imię miałem też wpisane na identyfikatorze.
No ale nie jestem tutaj by się chwalić imieniem tylko poszukuję pomocy.
Pilnie potrzebuję 8 ludzi z województw: Łódzkiego, Świętokrzyskiego, Małopolskiego, Podkarpackiego, Lubelskiego, Podlaskiego( w sumie 8, a nie 8 z każdego) w wieku ponad 18 lat. Otóż studiuję politologię na UŚ i tak się trafiło, że w ramach ułatwień z zaliczenia pewnego ćwiczenia, wykładowca zlecił nam pomoc w pewnym badaniu. Jednak w tym celu potrzebuję(każdy potrzebuje) przeprowadzić ankietę na 8 ludziach.
Gdyby ktoś był tak dobry i wyraził chęć pomocy to byłbym wielce wdzięczny.

Odnośnie samej ankiety- podesłałbym za miesiąc(parę dni po wyborach samorządowych) ankietę składającą się z 80-100 pytań zamkniętych. Nie wymaga ona zdradzania żadnych danych osobowych, wymaga natomiast szczerości przy odpowiadaniu na pytania.

Na chwilę obecną potrzebowałbym tylko od ludzi chcących pomóc następujących danych:
Województwo
Miasto/wieś

Pozdrawiam i liczę na pomoc :)

Haku 

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 7:47 pm   

jeżeli się nikt dodatkowo nie zgłosi to mogę się zgłosić, jako przedstawiciel podlaskiego :P

Temis 

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 9:02 pm   

Byłbym Ci bardzo wdzięczny za pomoc :)
Ktoś jeszcze?

bvla 

Wysłany: Czw Paź 21, 2010 8:59 pm   

Jeżeli Chcesz mogę pomóc ale jestem z warmińsko mazurskiego.

Haku 

Wysłany: Sob Paź 23, 2010 8:30 am   

to w formie elektronicznej, czy będę musiała pisać np w notatniku, wordzie, 1a, 2b, 3d itp?

jar_pen 

Wysłany: Sob Paź 23, 2010 10:41 pm   

Piszesz o ośmiu ankietach przy sześciu województwach wpisanych więc jak by była możliwość mógłbym jako druga osoba z podlaskiego wziąć udział w ankiecie :)

Haku